Reparatie per post

 

Smartphone & tablet reparatie per post

Indien u geen tijd heeft om bij ons servicepunt in Haarlem langs te komen is dat geen probleem. U heeft namelijk ook de mogelijkheid om uw toestel ter reparatie naar ons op te sturen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw reparatie aan te melden door middel van het invullen van onderstaand formulier. Zo kunnen wij de reparatie snel in behandeling nemen en blijft het proces overzichtelijk voor iedereen. Het ingevulde formulier dient opgeslagen en gemaild te worden naar info@vistarepair.nl alvorens u het pakket naar ons verstuurd. Het pakket moet verstuurd worden naar onderstaand adres:

VistaRepair
A. Hofmanweg 31
2031 BH Haarlem

Gelieve geen bijbehorende accessoires zoals een simkaart, geheugenkaart of hoesje mee te sturen. Stuurt u alstublieft wel (indien deze uitneembaar is) de accu van het toestel mee.

Doordat u de reparatie vooraf bij ons aanmeldt kunnen wij ervoor zorgen dat het onderdeel voorradig is en u uw smartphone of tablet spoedig gerepareerd retour ontvangt. Wij streven ernaar de reparatie binnen 1 tot 3 werkdagen uit te voeren en zullen deze aangetekend en verzekerd per Pakketpost (kosteloos) aan u retourneren.

De kosten van de reparatie hangen vanzelfsprekend af van de soort reparatie die uitgevoerd moet worden. Onder het kopje “tarieven” kunt u navigeren naar de betreffende reparatie die nodig is voor uw toestel. Indien de kosten voor uw reparatie, zoals bijvoorbeeld in het geval van waterschade, voor vooraf vastgesteld kunnen worden, zullen wij van te voren contact met u opnemen om de kosten te bespreken.

Nadat de reparatie is uitgevoerd en het toestel succesvol is getest, ontvangt u van ons een e-mail met een factuur. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij de gerepareerde smartphone of tablet direct terugsturen.

VistaRepair is een ICTWaarborg gecertificeerd bedrijf, wat voor u als klant extra duidelijkheid en zekerheid biedt. Hierdoor bespaart reparatie per post u niet alleen tijd en moeite, maar wacht u ook vrij van zorgen tot u uw toestel terug in uw bezit heeft.

Let op: om het formulier te kunnen openen is het programma Adobe Reader of een variant hiervan benodigd. Dit is op de meeste computers al geïnstalleerd, maar mocht u nog niet in het bezit zijn van het programma, u kunt het hier gratis downloaden.

https://get.adobe.com/nl/reader/

    Gegevens klant

    [one_half]
    [one_half]
    [one_half][/one_half]
    [one_half]

    Reparatiegegevens

    [one_half]
    [one_half]
    [one_half]

    Let op: het is belangrijk dat u uw toegangscode/beveiligingscode van uw toestel uitzet of invult op dit
    formulier. Dit hebben we namelijk nodig om uw toestel te kunnen testen na de reparatie.

    Klacht Aankruisen wat van toepassing is:

    [one_third][/one_third][one_third]

    Retouradres

    Indien dit afwijkt van het factuuradres

    [one_half]
    [one_half]
















      Ja


      Ja


      Ja


      Ja


      Ja


      Ja


      Ja


      Ja


      Ja


      Ja


      Ja


      Ja







      Bezoek ons servicecenter !
      U bent van harte welkom voor het repareren van uw smartphone of tablet, maar ook voor het afsluiten van abonnementen, aanschaffen van hardware en accessoires, en vrijblijvend en onafhankelijk advies.

      Bel nu
      Route